FIT STRONG tréning

V tomto tréningu sa zameriame na rozvoj sily a kondície. Počas tréningu sa pracuje s o niečo vyššími váhami ako pri H.I.I.T. tréningu. Cieľom nieje rýchlosť, kde treba vykonať čo najviac opakovaní za určitý čas, ale skôr pomalšie tempo pohybu. Cvičiaci cvičí  určitý počet opakovaní daného cviku (8- 25 opak.) v 3-4 sériach s váhou akou cvik zvládne odcvičiť technicky správne. 

Takých 10 opakovaní v pomalejšom tempe môže trvať  kľudne až 40 sekúnd. Pauza medzi sériami je dlhšia 20 - 60 sekúnd. 

Aké sú výhody tréningu Fit a Strong?

Tréning je výborná kombinácia k vytrvalostným a intervalovým tréningom. Ak patríte k ženám ktoré sa čudujú, že nemajú pekne vytvarovaný zadok a pritom cvičia aj 5x do týždňa, tak dôvodom môže byť, že prevládajú tréningy typu "kardio" a vysokointervalové tréningy. Pre lepšie výsledky tak  tak netreba zabúdať do tréningu zapojiť silovú zložku.

Fit Strong - Tento tréning vás zaručene vyformuje